Saopštenje M. Bajića

Mirko Bajić pozvo sve političke stranke manjina, ko i sve pripadnike nacionalni manjina u Republiki Srbiji,  da podrže politiku razvoja i prosperiteta, i da dadu svoj glas za izbor Aleksandra Vučića za pridsidnika Republike Srbije.
Evo šta su mu odgovorili:
Norbert Cvijanov Smece od coveka. Brkati udbas. Cinkaros i dopisnik. Kockar i alkoholicar. Prodane duse.
Sviđa mi seOdgovor1713 sati
Paul Walker To kao da su me pozvali da vise ne budem bunjevac. Ej, duse prodane.
Max Max sve ce prodati duse prodane za porce hleda i casu jogurta i kilo secera idioti koji nemaju gram mozga u glavi
Goran Antunovic Vi da ste pravi Bunjevci ne bi podržavali radikale, pardon sns, znaju se koreni bunjevaca. Dok su neki otkrili toplu vodu bajić je otkrio novu felu bunjevaca
Ivan Šarčević Šarac Dobro ste VI napisali, nema tu razlike
Ne sviđa mi seOdgovor11 sat
Zoltán Győri jos jedan dupelizac-pored piste.
Saša Milanković Sta su im obećali...?
I ne znam šta više da kažem ,koju uvredu. Jednostavno nisu vredni moje kreativne sposobnosti vredjanja. Pih. Smeće.
Ne sviđa mi seOdgovor69 satiUređeno
Goran Antunovic Bajiću koliko uzimaš para na ime Bunjevaca, pederčino jedna...
Jaso Benes Bunjevci sta vam Kurcic obecao..vruci fanaka..a i sto veli gospodin da ste pravi Bunjevci..znali bi koja je vasa strana..Nova Fela Bunjevaca...od Moravu
Dragana Cvijanovic vi ste svi kreteni sram vas bilo šta vi hoćete mislim koga vi hoćete za Predsednika recite??????????????
Slavko Engi pogedajte se u ogledalu, možda viditte koste.
Ivan Šarčević Šarac Jankovića....
Ne sviđa mi seOdgovor11 sat
Petar Antunovic Vučića sigurno ne a ni Nikolića
Ivan Šarčević Šarac Petar Antunovic Vidićeš Pere, sve je ovo farsa , svadja il ne svadja, cilj svega je da SNS ostane na vlasti
Nedeljko Vojnic Brkati maloumni i sirota neučena raja sto ga prati. Takvi ko on će doprineti raspadu sistema
Saša Milanković Pa sto se prije raspadne,prije ćemo iznova poceti. Osudjeni smo na krajeve i početke.
Sviđa mi seOdgovor15 sati
Nedeljko Vojnic Samo cekam
Sviđa mi seOdgovor14 sata
Saša Milanković Upali smo u procep. 
Petar Antunovic Profesore Bajiću odakle vam pravo da uopšte predsavljate nas Bunjevce a pogotovo ubedjujete nas da glasamo za PREVARANTA I LAŽOVA VUČIĆA. Da sam znao da ste toliki uvlakač i manipulant ispisao bih se iz škole još 80 te godine kad ste mi predavali!
Ne sviđa mi seOdgovor31 sat
Ivan Šarčević Šarac PERO ON SAMO ŽELI DA SE PREDSTAVI KAO DA ON PREDSTAVLJA SVE BUNJEVCE, , NEEEEEEEEEEEEE, ON PREDTAVLJA NJEGOVU STRANKU, A TAMO JE ZDRAVO MALO BUNJEVACA
Ne sviđa mi seOdgovor11 sat
Damir Gal Zar on predstavlja neku stranku?I koliko ta stranka ima članova?
Ne sviđa mi seOdgovor11 sat
Ivan Šarčević Šarac Damir Gal eeeeeeeee to samo Mirko, zna
Macimir Mico O pizdu materinu zajedno sa S V M -om da idete . jajare pederske !!!
Sviđa mi seOdgovor37 sati
Petar Antunovic Bravo dobro si im rekao
Damir Gal Ajmo činjenicama ...Bajiću,kako su ti se zvali pradida, dida i baćo? Otkale su došli u Bačku i koje su vire bili? A i majke i nane ti ,od koje su ti vire i roda? Aj pitaj ako ima još koja živa (pazi samo da ti ne počme proklinjat sime i pleme) ,vidi što će ti kazat'..."Čovik kako vitar duše..."-što bi kaz'la moja pokojna majka Marta...
Slavko Engi Ja sam Bunjevac iz Bačke, brko ti se kopčaš naopačke.
Sviđa mi seOdgovor711 sati
Aleksandar Ilić Bajiću čitaš li ti komentare svojih glasača idiote jedan?
Ivica Stantic pozurite jel necete svi stat u gujcu
Danijel Poljakovic Bajicu smece jedno sramotis Bunjevce,prodao si se za fotelju.Sramota sto nas predstavljas uopste!!!!
Sviđa mi seOdgovor14 sata
Saša Milanković Da se ponovim,kao i svaki put,koliko debeo obraz ima brka. Jbt,niko ništa lepog nije napisao u komentarima. Nikad. Strasno!
Tomislav Vojnic Purcar Bajiću baš te lipo fale ode na fb stra bože!
Milan Cvijan MA STA LAZETE NAROD?!?!!?!? JA NE ZNAM NI KEDNOG BUNJEVCA KOJI GA PODRZAVA!!!! NI JEDNOG COVEKA KOJI GA PODRZAVA!!!! SAMO ISPIRATE LJUDIMA MOZAK!!! SRAM VAS BILO!!!
Sviđa mi seOdgovor47 sati
Károly Csikós Necu glasat za vucica!!!
Ruza Vojnic Purcar E Bajicu sramota me je sto sam bunjevka prodana duso
Petar Antunovic Netriba da vas je sramota što ste Bunjevka zbog jednog seronje!
Dragan Percic sad sam se razocarao... 😔
Stipan Elek uvuci mu se skroz u gujcu
Sviđa mi seOdgovor15 sati
Vladimir Brajkov Laprdanje je kanda počelo...
Ruza Zekovic Preporuka PRELETACA da ne izgubi fotelju?
Petar Antunovic Bolje biti uvik Bunjevac u srcu nego govno u duši!
Nenad Mikulic Ovo su pojedinci a ne narod...ma mars tamo!!!
Mario Felder bunjevci ?????

1 komentar:


  1. Najgori otpad svog roda koji, zbog svoje bezlicnosti, sluzi ko Trojanski konj visim silama da zavadi i zbuni narod.

    OdgovoriIzbriši